Searching...

[VIDEO] Pendedahan Upacara Puak-puak Syiah yang Sememangnya Rasis!

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Kenapa Syiah membunuh beratus-ratus penduduk Sunni di Syria setiap hari? Kenapa mereka menyembelih anak-anak dan wanita Sunni pada leher? Adakah anda tidak terfikir langsung bahawa Syiah merupakan ajaran yang rasis? Ya, Syiah sememangnya rasis dari segi anutan dan fahamannya yang taksub dengan dakyah para imamnya dengan menyuruh para pengikutnya menyemai benih benci dan dendam terhadap para muslim Sunni yang berpegang pada ajaran Ahli Sunnah Waal Jamaah. 

Mereka (puak Syiah) bukannya rasis terhadap perkauman yang mana isu perkauman ini tengah hangat di negara kita (Malaysia) yang tercinta ini, tetapi mereka sebenarnya memperjuangkan dan mempertahankan dakyah para imam mereka yang mana kononnya dakyah tersebut adalah wahyu dari Allah S.W.T. Dan mereka semua sealiran berpendapat bahawa para imam mereka adalah wakil dari Tuhan yakni roh-roh Tuhan, walaupun kita boleh berfikir dengan waras dan tahu tentang ajaran yang mereka anuti itu sebenarnya sesat lagi menyesatkan.

Untuk mengetahui dengan lebih lanjut, lihatlah apa yang mereka lakukan di Hawzah yakni masjid mereka dan dengarkan apa yang mereka ucapkan melalui klip video yang hendak dikongsikan di bawah. Berikut adalah terjemahan daripada kata-kata Pendeta Syiah mereka:
  • Siapa tidak menepuk untuk Hussein, maka bukan Syiah. (Lebih cepat! Lebih cepat! Lebih cepat!).
  • Siapa tidak menepuk untuk Hussein, maka bukan Syiah.
  • Mereka membunuhnya, kita akan membunuh mereka, mereka menyembelihnya, kita akan menyembelih mereka (menurut Syiah, yang membunuh Hussein r.a yakni cucu Nabi S.A.W adalah orang-orang Sunni).
  • Siapa menepuk untuk Hussein, akan dijamin masuk syurga.
  • Ali Ali Ali Ali Ali Ali Ali Ali Ali Ali Ali Ali Ali Ali.
  • Tepuk lebih keras, biarkan Nawasib yakni orang-orang Sunni mendengar, kita akan datang untuk membalas dendam.
  • Ali Ali Ali Ali Ali Ali Ali Ali Ali Ali Ali Ali Ali Ali (Diulang-ulang sampai selesai).

Untuk lebih jelas lagi, tontonlah videonya (ada anak-anak Syiah yang turut sekali terlibat dalam upacara penganut Syiah):


Setelah mengetahui ajaran mereka, masihkah kita menyebut mereka sebagai muslim sejati? Dengan ajaran yang penuh kebencian dan dendam kesumat seperti dalam video klip di atas, adakah kita masih lagi hendak menerima dan menghormati ajaran mereka jika mereka buat upacara tersebut dalam negara kita? Fikir-fikir dan renung-renunglah. Wallahua'lam.

Terima kasih kerana sudi meluangkan masa dengan membaca bahan-bahan ilmiah terbitan saya. Harap anda mendapat ilmu yang bermanfaat dan maklumat penting sedikit sebanyak ianya berguna dalam kehidupan anda.
Kalau anda rasa pandangan di dalam artikel ini ada percanggahan, kepincangan dan perlu diperbetulkan maka dipersilakan untuk berbincang dalam kotak komen di bawah.
Anda ingin mengetahui isu-isu semasa mengenai perjuangan Islam dan mendapatkan tips-tips terbaru? Cuma klik di sini atau masukkan email anda di bawah untuk mendapatkan artikel terbaru dari blog ini terus ke email anda:

0 comments:

Post a Comment

loading...
 

Total Pageviews

Jumlah Pelawat

Ping

Personal Blogs
Copyright © 2016. Nukeufo89's Blog - Cara Islam - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger